Dagen med STOR Q!



Hej
, satte precis på datan och nu ska jag blogga! Mobba inte min rubruk, men kom inte på någonting.

Idag började jag 10 över 8 istället för 9 som vi brukar eftersom att vi skulla simma. Så pappa körde mig och Maria. Vi bytte om och typ samlades lite, sen va de bara att börja simma. Asså de är faktiskt jobbigt att simma har jag kommit på!  Men hursom, så skulle vi bara simma 3 varv som uppvärmning. Sen skulle vi köra en staffet i vattet alltså. Jag va med Bea, Amanda och Mathilda. Så vi tänkte att vi skulle äga. Sen visa de sig att Ellie va med oss också. Men de gick bra ändå, jag kom ikapp killarna *stolt* Och vi kom 3a, så de va bra de. Efter de fick man göra vad man ville, men jag och Bea drog och bytte om och fixade oss. Vi va dock inte klara förns typ några av dom sista.  Liksom alla killar va klara före mig. Och alla hade ju fortsatt och bada när jag gick in.  Vi gick tillbaks till skolan och då hade vi hål timme, så drog hem till Anton med tjejerna, Viktor och Danne. De va fler som ville följa med men tyvärr. Haha, nej jag skojade bara. Men vi körde wii, jag slog Viktor i bordtennis *smile* Jag va typ bääääst!  De blev mycket flumm, eller vad säger ni? Vi började igen 11:20 med musik. Efter hade vi lunch och sen svenska. Tina vår SO lärare va inte i skolan idag.  Vilket va bra eftersom vi hade prov som jag helt hade glömt bort! Klumpit av mig men tyvärr sant. Vi hade hoppats på att få gå hem tidigare men nej, vi hade musik med niorna istället. De va riktigt kul! Jag typ dör ibland, för killar kommer ju in i målbrottet och då sjunger dom mörkare. Jag verkligen älskar killarnas röster! Längtar till när killarna i vår klass kommer i målbrottet.  Hursom så blir de så hiiiiiiiiiiiiiiimla fint när dom sjunger sina solon som är mörka, Jag tror jag dör!  

Men vi slutade efter de. Och då drog jag och Maria direkt till bussen. Han med halv 3 så jag har nu varit hemma ett tag.  Åkte med Synne, Angelica och Maria såklart. Sen kom Marta, Maja, Emma, Sara och Jessika på. Men Marta satte sig längre fram typ.  Hihi, nej men aja. Vi pratade om typ allt, sen hade alla gått av då ropade jag på Marta och vi satt typ och snackade om allt och inget. Riktigt skönt att prata med dig vännen! Sen kom jag hem och ja, käkade lite och nu sitter jag här. Vad mer ska jag säga? Bloggar mera senare om planer och sånt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0