Träning!



Hejsan!
Sitter just nu framför tvn som jag inte orkat sätta på än och med datan i knät. Har percis kommit hem från en dag fyllt med tankar.. Igen! Men tankarna tar snart slut, för han finns inte i mig längre! Hursom, har spenderat nästan hela dagen med Mathilda. Vi har pratat om allt mellan morötter till kärlek till skolan och ja allt helt enkelt! Så de har varit en lugn dag idag. För både jag Och Mathilda är mår inte så hilma bra just nu så, vi har typ deppat hela dagen..  Men nu är de inge mer däppande! För om 40minuer ska jag ta bussen på träning! Kulkul!  Jag verkligen ääääälskar att träna, de är typ mitt liv. Men för att orka träna så måste jag ta och käka någonting så aa får ta och fixa en macka eller någonting. Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0