Tid!


Favorit i repris.

Äntligen har jag tid för bloggen! Han varit helt död idag, har spelat match och tränat. Plus att jag redan innan va helt slut i kroppen efter igår. Vi gick och la oss runt 5 trodde vi men de visade sig att klockan bara va 4 eftersom man skulle ställa tillbaks klockan. Vi kollade på Paranormal Activity, skräckfilm. Har sett den 2,3 gånger innan. Och shit va äcklig den va ändå, tänk er då första gången jag såg den? Kommer ihåg att de va hos Denise med Fanny. Vi höll typ på att dö. Minnenminnen!  Hursomhelst, mami kom och hämtade mig imorse och då drog jag på match mot huddinge. Fick spela back, de gick faktiskt ganska gra. Eller aa typ. Vi van iallafall med 5-0, så helt dåligt kan de inte varit?  Drog hem, Emelie följde med. Vi käkade sen va de bara att dra ner och träna. Jobbigt, och de tar riktigt på kroppen när man förs spelat match, sovit typ 4 timmar plus att man inte sovitt ordentligt på typ 1 vecka! Skulle egentligen dragit och sovit hos Mickan med Hanna. Men tyvärr så orkar jag inte.  Är så sjukt slut och behöver 1 natt i min egen säng innan jag drar till London! LÄÄÄÄNGTAR SOM FAN!

Imorgon måste jag börja packa, ska nog ta och träffa Marta en snabbis hon kom ju hem från kina idag! Och sen åker ju jag liksom. Så jag måste nog träffa lillskiten imorgon! Men de ska bli kul att få träffa henne. Men nu vill jag nog ta och kolla på film eller vad tycker ni?  Så ja vi får se vad som händer.. Måste ta tag i bloggen någon dag. Men jag orkar inte just nu, måste ta de lugnt och tänka på andra saker än att skriva i bloggen för till fället. Jag kommer att blogga men inte lika mycket. Lita då och då. Men jag kommer tillbaks när höstlovet är slut och jag kommit hem från London. Då har jag nog massor att berätta för er!  Kisses people.


Kommentarer
Postat av: amanda

Jag var faktiskt också med ;)

2010-11-06 @ 15:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0