Sur, arg & trött ..


Inte på humör..

Då har jag tränat klart, duschat och aa. Ska inte skriva så långt om dagen faktiskt, har ingen lust alls med de. Är bara sur, trött, har huvudvärk och mensvärk. Och ja livet är piss just nu. Eller asså bara på de sättet, klarar mig bra just nu. Men ska blogga massor ändå!  

Dagen lite kort. De hände inte så mycket innan lunch hade lite chill lektioner och så. Eller hade SOprov som faktiskt gick bra eller asså med hjälp av Maria så blir de bra!  De va typ de ända som hände. På lunchen tog killarna min lur I G E N.  Men den här gången skickade dom ännu värre saker till några personer! Och så gav dom luren till Aldin. INTE BRA! Så de blev typ lite knas.. Eller knas men ja typ faktiskt. Nej gud vad jag pratar ni förstår säkert ingenting?  De hände inte så mycket efter lunch häller om jag ska vara helt ärlig! Drog ner till tc efter skolan tog bussen hem och käka, sen vare ju träning och ja nu sitter jäg här igen! De va min dag de. Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

hoppas du haft en bra onsdag!:)

2010-10-20 @ 21:19:19
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0