SKOLFOTO!



Nyss!

Hejsan,
hur är de med er? Med mig är de helt okej! Dagen va lung vi har typ inte gjort så mycket, eller asså vi har bara haft 4 lektioner idag.  Skönt som bara den! Typ hela dagen gick alla runt och fixa sig, gick in på toaletten 7 gånger i minuten för att se om håret fortfarande låg rätt och att typ allt! Vi är fan sjukt roliga vi..  Men  hursom, efter lunch va de dags. Då va de änrligen dags att ta skolfotot! JAG FICK SITTA BREVID MATHILDA(! ) och Mickan, höll båda skitungarna i handen. Tror jag blir bra, eller så blir de fuckt up de vet man ju aldrig? Efter man tagit sitt egna, som jag btw blev ganska bra. men man fick gå hem, så jag Maria och Mathilda drog ner och tog bussen hem. Va tvungen att vänta lite så vi spela in sjuuukt vackra och roliga filmer, som jag tyvär inte kan lägga upp, för dom är på Mathildas mobil.  Ni får dom imorgon kanske, ska be henne skicka dom imorgon!

Hursom, så sitter jag just nu och äter en bulle som va kvar från igår, på kanelbullens dag och så dricker jag min kärlek pärondryck!  Gott som fan, vet ni vad jag har kommit på? Jag dricker alltid någonting när jag bloggar, men de kanske gör så att jag skriver bättre vet inte? Men nu ska jag fortsätta kolla på top model, och vara social mot dom på msn, bloggar mera under kvällen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0