No = bajs!

Kom aldrig iväg till Sandra kom på att jag behövde plugga. Ska snart lägga ut lite bilder från helgen tror jag om jag har några men de kommer iallafall bilder! Men just nu sitter jag och pluggar och pratar med Wille, som jag saknar MASSOR! Vi pratar som vanligt om allt och inget. Sjukt najsigt!

Jag har alltid undrat en sak!: Varför ska man veta varför de blir tidvatten, solförmörkelser, mån/solförmörkelser, hur många planeter de finns i solsystemet, vad en komet är eller hur de blir kratrar och mycket mer. Ni vet astronomi, vi håller på med de i skolan just nu. Och jag skojar inte, de fucking suger! För hur mycket kommer man använda sig av de när man ska jobba sen om man inte vill bli astromom eller vad de nu heter? Hursomhelst,så har ja värsta provet om de på torsdag de är typ 14 punker man ska kunna utan till och jag kan visa er imorgon hur många sidor jag har skrivit och hur mycket de är så ni förstår. Men nu ska jag plugga in skiten i huvudet.  Hoppas de sätter säg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0