Next träning!

Hej, är hur trött som helst. Tror jag döör snart, nej men iallafall somnar. Men om 30 miuter är de träning, eller ska göra mitt program och lalala ni vet de vanliga.. Hursom, idagen har varit helt wierd. För hur normalt är det att ta närbilder när man är sjukt ful, och gör massa grimarser(STAVNINGEN?)? Vi är sjuka tjejor. Vi har faktiskt inte gjort så mycket i skolan idag.. Vi hade no, spanska, engelska och so. Från sista lektionen gick jag 5 minuter tidigar för att hinna med bussen. Jag hann!  När jag kom hem åt jag en macka och sen satte jag mig framför tvn. Och nu sitter jag här. Men måste rusa och byta om nu, så vi inte kommer försent pappa blir så arg då.. Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0