Massa att göra!

Hejpåer, kom precis innanför dörren. Och de slog mig att jag har sjuuukt mycket att göra idag!  Måste plugga matte, engelska, svenska och ja jag vet att de är fredag! Sen så är de så att halv 7 ska jag vara hos Mathilda, ska sova där med massa folk. Så måste ha med mig luftmadrass och hela balletten. Ska blogga MASSOR också, de har jag lovat mig själv. Så mycket händer idag!

Men iaf, la ju ut ett inlägg när jag va klar med provet. Så dagen fortsatte ju så klart!  De fortsatte med lunch som ni vet, inte gott kan jag ju säga till er! Uschuscusch. Vi hade svenska och so sen. Vi slutade sen och då gick jag till bussen och nu är jag hemma. Men ska ta och börja med att plugga, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0