Ibland så vet jag bara inte vad jag gör!



Jag vet inte vad jag gör, jag vet inte vad jag håller på med, jag vet inte vad som händer med mig. Först kämpar jag så jag ligger och gråter varje natt, sen låter jag de vara och nu? Nu vill jag ha dig tillbaks. Jag känner inte mig själv längre! De är någonting som händer. Jag sa åt honom att glömma allting jag hade sagt till han om allting. Och vad händer då? Jo jag ångrar mig ju självklart. De är inte så lätt som man tror när man säger hejdå! De går inte bara att säga hejdå och sen tro att man ska kunna glömma bort allting. Men nej så lätt är de inte! Men faktiskt så ska jag inte låta han känna att de är så eftersom sist blev de ju bara BAJS, utan jag ska skita i allt som har med han och göra. Jag ska fan låta han gå även fast jag vet hur jag känner för han. Jag vet hur de kommer bubbla i min kropp när han går förbi, men de ska ta slut. Precis som de gjorde mellan oss där för as länge sen. Så ska min kärlek till honom även göra de.

Men egentligen vad är de här? Jag har också rätt till att må bra och vara lycklig. Jag vill inte ha killar i vägen, eller någonting som hindrar mig från att vara de jag är. Skiter i vilket, men jag vill må bra. Vara lycklig inte fejka ett leende när jag egentligen bara vill gråta. Mitt liv är fan inte på topp någonstans! Får reda på massa skit, och ja jag vill faktiskt inte vara kvar här längre. Även om jag tror på mig själv, och att jag vet att jag kommer att klara allt. Så är de så jävla psykiskt , även för den som är stark.

Jag vet att jag är stark, men de är klart även jag faller! Men när jag faller vet jag att jag tar mig upp, även om de inte känns så. För jag är så mycket starkare än vad ni nog tror. Ni vet inte vad jag har gått igenom. Ni vet ingenting. För hur jävla mycket jag än gråter är de ingen som hör. De är ingen som riktigt bryr sig, de enda dom vill är att veta varför. Men vad händer sen? I N G E N T I N G. Inga råd, de ända dom vill veta är vad jag är ledsen för.  Bara för att få veta hur mitt liv är, de spelar ut mig . De utnyttjar mig bara för att få veta, de låssas vara vän men egentligen är dom så långt  ifrån de! Ingen vet allt om mig. För, för er berättar jag knappt hälften. Men den dagen jag kan berätta allting för någon, då ska jag fan säga exakt som de är till allt och alla. Men jag riskerar då att förlora massor! Men jag mår hellre bra än, att gå runt och fejk le över allt.

Jag har bara 1 önskan.. 1 ända önskan! Och de är att få må bra, att få leva på de sätt jag vill. Att få ha dig i mitt liv, utan en diss när man kommer gående. De är de enda jag önskar! Men de verkar vara svårt att kunna uppfylla. Jag vet att du läser de här.

Jag vet att du sitter och tycker jag är helt jävla dum i huvudet. Men varsågod! Här har du ett skratt. Någonting att berätta för allt och alla. Helt ärligt jag bryr mig inte, visa du de här för alla. Kul för dom. Men för mig spelar de ingen roll längre.

 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0