Home!



Bild från idag!

Har kommit hem nu! Har haft en sjukt rolig kväll med mycket prat och skratt, hinner inte/orkar inte blogga så mycket idag. Är sliten som fan! Men va i hallen hela dan, kollade först på p98 som möte Älvsjö ←Snyggaste killen spelar där!!! Jag döööör, tror jag han är så sjukt fin. Men älvsjö van iallafall. Sen vade match med mitt lag. Fast jag spelade inte men dom vann med 4-2. Efter de hade p97 match mot typ sköndal. Dom vann tror jag? Men vi va tvungna att gå för vi hade samling till vår match. Vi mötte Ackers, SHIIIT JAG HÖLL PÅ ATT BÖRJA GRÅTA! Tänkte så mycket på killarna, saknar dom som fan! Men hursom vi losa med typ 4-3. Jag hade typ en egen hejar klack som bestod av Jesper och Kappe. Dom är ju för roliga dom killarna! Efter vår match va de p97 match igen, dom mötte Huddinges 98(Kappe och Jesper). Dom van med typ 5-2 eller någonting sånt. Så aa de är vad jag har gjort idag! Jag skriver om mera intressanta saker imorgon ist för nu ska jag sätta på en film sen blir de väl typ att sova, är så sjukt sliten. Så puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0