Hemma redan?



Fastnar inte på bild idag! -.-'

Kom precis hem från en jobbig, nä inte så kanske men hursom yttligare en skoldag. Och en dag närmre tills min lilla superstjärna byter skola! I skolan gick vi till konsthallen för att avsluta en grej som vi gjort på bilden, de va de ändå speciella som hände i skolan idag. Inte så roligt kanske? Men aja, vi gjorde en studsboll av gummisnoddar och jag skojar inte de funkade. Haha! Dagen har varit flummig, som bara den! Sen fick vi en bulle av Turid(hon som hade gjort bildsaken). Och de gjorde typ så att jag blev hur flumm som helst när jag satt på bussen hem. Så Kasper den filuren trodde säkert jag va helt sär, tihi. Han gjorde min dag för er som undrar!
Hursom så ska jag ta och kolla på gamla avsnitt av top model som går på 3an. Vet inte vad som händer så bloggar gör jag nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0