Hemma!



Är nu hemma, eller har varit hemma i 2 timmar. Och har kommit in den här gången också!  

Dagen har varit heeelt jävla grymt. Började med att ha typ någonting som jag har glömt bort.. Jag skojar inte jag har fått as sämst minne nu förtiden! Hursom, så hade vi musik. Vi fick typ våra nya körled och sånt. Hade sen, svenska och sen bild. Efter bilden va de lunch, de blev typ korv med bröd. De va typ sjukt sär, äckligt och jag vet inte vad. Åt typ gurka, jag vet inte vad.. Vi hade NOprvet efter lunch, de gick faktiskt ganska gra. Men i början hade jag typ hjärnsläpp, jag skojar inte! Jag visste knappt vad jag hete.  Men de gick bra sen, kom på allting och då va de bara att skriva på. Vi får väl se vad de blir sen, inget MVG tror jag nog inte men mins ett G tror nog de blir ett VG. Och jag vet att ni nu sitter och tänker Men du har väl inte fått betyg än? Men asså de är typ som de, eller vad man nu ska säga. Sista lektionen va slöjd, de gick riktigt bra faktiskt! Sågade mig, eller slog mig inte på tummen, eller någonting annat jag kan lyckas med!  Jag är grym ibland asså!

Slutade 20 i 3, hade tänkt att ta 5 över bussen. Men vi segade som fan, ner till tumba. Sen skulle jag med till bibblan och sen började Mathilda och Maria spela Kalsson(fråga inte?). Så jag blev kvar med dom. Sen kom Aldin han tyckte typ att vi inte hade något liv, men sanningen är att han inte har de. Saningen svider Aldin, så är de min vän!  Tog halv 4 bussen hem, då kom Gia, Jullan, Alle och Marta. Men satt typ bara och snackade med Alle om allt och inget. Rolig kille de där asså! När han och Maria hade gått av så gick jag back och satte mig vid Marta och Gia. Vi pratade om allt och inget. Kom hem vid typ 4 då märkte jag att jag hade glömt mina nycklar så ringde och pratade med Amanda så drog till  henne och de är allt jag gjort idag. Oj de blev ett långt inlägg, så nu får jag faktiskt inte skriva mera. Vi hörs snart, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0