Förlåt mig.

 
Bild från i fredags! ♥

Hejsan,
  förlåt föra dålig uppdatering men hann helt enkelt inte.

Hade en heeeeeelt sjukt rolig kväll igår! Vi gjorde massor, pratade om allt och inget. Roliga folk de där asså! Jag somnade sist vid 2 ungefär. Sen väckte dom mig 10 i 10 snacka om att jag va döööd! Somnade typ om igen. Så dom kom och bankade på min säng. Mami kom och hämtade mig vid typ  Kom hem idag vid kvart över 11 typ. Då la jag mig framför tv:n och somnade! Sen väckte mami mig och då gick jag och städade mitt rum, väääärsta noga. Tog bort allt och torkade hyllor och allting. *stolt* Så nu är de rent och fint, undra bara hur länge de är de?  Men sen hoppade jag in i duschen pch fixade mig och sen va de bara att gå till hallen. Va de i storsätt rästen av dagen. Nu sitter jag och tittar på Robins. Eller mami kollar på de, och jag sitter med henne i soffan. De va allt för just nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0