Division 1!



Gammal bild från sommarlovet! I miss..


Godmorgon..?
Eller aa godlunch, eller heter de så?  Idag vaknade jag vid 12, de va riktigt skönt att få sova ut äntligen. Har blivet helt slut på sista tiden! Inte bra! Hursom, har faktiskt ätit frukost och hela baletten idag. Och nu sitter jag och kollar på lite hemsidor och vill beställa hem kläder, mami? Hihi, nej nu va jag dum fast de är sant ju!  Idag, är de första matchen i div.1 för i år! *smile* Matchen är mot Älvsjö, nu jävlar ska vi ta dom! Eller vad säger ni? Dom kallar mig tydligen den lilla horan i deras lag?  Så nu ska dom fan ha stryk för en gångskull vi spelar ju alltid lika mot dom i div1. Men hursom så ska jag gå och fixa mig, ska vara i hallen vid 5 ist. Flr att träffa lite folk och så.  Bloggar mera senare, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0