De blev inga..


Bild från när vi va påväg till NRJ! Värsta skrattatacken som vanligt! ♥

De blev inga chocklad bollar. Smöret va slut, haha! Sitter just nu och smsar med folk lyssnar på musik. Och aa inte så mycket mer. Ska dra ut och möta upp Denise och Fanny ute någonstans sen tror jag. Mysigt! Pappa är inte hemma och mamma spelar match. Så är ensam hemma, snacka om en värdelös lördag! Uchusch, men igår har jag iallafall kul. Så de funkar ju ändå tycker jag! De går inte riktigt att berätta om kvällen de skulle bli ganska tråkigt inlägg. Men de va med riktigt roliga personer och så! Men nu kom mamma hem så ska hjälpa henne och laga mat tror jag, annars sitter jag kvar här!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0