Dagen med stooort D!




Har precis kommit innanför dörren, och tänkte berätta om dagen och planer för kvällen.
Försov mig i morse så han inte fixa mig så de fick bli mjukisar och no smink! *stolt* Dagen har varit helt okej, har varit trött hela dagen. Degade mig igenom lektionerna innan lunch. På No:n efter lunch tog jag Viktors mössa, och sen rasten efter tod Danne den och sprang iväg ut och shit. Så sprang efter och då kasta han de till Aldin och då höll han på sen fick Danne den igen, sprang typ runt efter honom i entrén i 1000år, alla måste fan ha trott jag va dum i huvudet.  Sen fick jag tag på den iallafall. Men då sprang typ han efter mig. -.-' Jobbigt läge. Sen hade vi träslöjd, säger bara att jag och träslöjd, funkar inte alls! De gick bra tills jag skulle vara i smedjan då slog jag mig på tummen typ 8 gånger fan. Asså jag över driver inte, och de som va synd va att jag höll på med smedje saken hela lektionen.  

Ikväll ska jag vara med Denise och Emelie, vi ska käka på kolgrillen. Aa fast näe, eftersom min fina plan krossade när jag kom på att jag ska till sjukgymnasten. ÅÅÅH, fuck de asså!  Så de blev ändrade planer, möter nog upp dom efteråt ist! Om inte följer jag med till gymmet med mami, ska bara kolla menmen. Hursom, så ska jag ta och käka någonting håller på att svälta ihjäl typ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0