19 september 2010


Jag just nu i min stora härliga tröja!

Idag har de varit lugnt,  vi har typ inte gjort så mycket. Vi hade engelska som första lektion då började vi på ett nytt kapitel Pirates så vi började också kolla på en film Piretes of carabien. De ör riktigt najs, vi ska fortsätta kolla lite på den imorgon på engelskan också!  Efter de hade vi mentorstid/klassråd och sen Musik. På musiken pratade vi bara om hur konserten va och ritade samtidigt som vi lyssnade på pojkband(Bakstreetboys) och vet ni de va inte vi tjejer som satte på de utan vår musiklärare Anders. Haha!   Vi hade matte efter. De va en kort lektion, som tur va. Sen när klockan va 10 i 12 då vi sluta jag bah:Thomas vi har lunch nu! Han bah: Men vad gör ni här då? Så vi typ sprang ut ur klssrummet till lunchen.Vi skulle lämna våra grejer då la jag ifrån mig min lur och då så typ tog Danne den, utan att jag märkte och jag vet inte vad. Så jag letade typ i 10 minuer asså jag skojar inte!  Men de visade sig att Danne som sagt. Vi käkade och sen drog vi upp och väntade på att spanskan skulle börja. Killarna höll på med mig hela tiden får fan damp. Dom typ knötupp mina skor. Tog min lur, och massa. Menmen, vi hade spanska och sen slutade vi då drog jag hem. Och nu sitter jag här och har pluggat spanska. och känner mig super duktig! Så Nu ska jag vara duktig på att blogga idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0