BÄSTA DAG EVER !

Sitter här hemma och typ stört bölar. Jag och Maria har kollat på Marley och jag, som är typ den sorligaste filmen i hela världen. Seriöst, jag klarar inte av den! Hursom, kom sist i bowlingen. Men de va ändå den typ bäääääästa dagen någonsin.  Och jag skojar inte! Har aldrig haft så roligt i skolan i hela mitt liv! Så säger att jag tycker fett med synd om er som fick någonting annat. HAHAHAHAHAH! Bilder kommer när Wandah lägger ut dom på facebook. Efter drog jag och Maria hit och nu har vi varit hemma i kanske 3 timmar. Och ja, när som helst så åker vi till Heron och kollar på 4 år till . Så de här blev en lyckad dag!  *de gillas* Bloggar mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0