Älskling, lyssna på låten och läs. För så här känner jag:





Jag älskar dig mer än allting annat på jorden! Även om de kanske inte alltid märks. Förlåt för att jag ofta är så dryg och ofta tycker jag mitt liv är skit. Men jag kan inte råför de. Jag kan verkligen inte, men jag ska försöka bättra mig. Göra någonting bra av de bästa jag har. Och du är allting av de bästa. Jag lovar dig älskling, att jag aldrig ska sluta älska dig. Du är min värld, mitt allt. Utan dig kan jag inte leva. Du är luften jag andas, och marken jag går på. Den som alltid finns med i mina tankar.
Baby, de är sjukt hur de faktiskt blev vi två igen efter allting. Även om de inte är lika starkt som de va då så vet jag att de kommer att bli de. Jag svär jag kan inte ha någon bättre än dig, för du är mitt allt de måste du veta. Utan dig vore jag halv, med dig är jag hel. Jag skulle inte klara mitt liv utan dig, för de är uppbyggt på kärleken du ger mig. Tillsammans är vi ett och vi kommer alltid att förbli de. Älskling, de finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig. Men det är iallafall otroligt mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0