Slitet.

Då va måndagen i skolan avklarad äntligen! Maria drog precis och jag och mitt glada humör ska ta och plugga lite texter. Och så, inte mycket så de ska gå bra men de gör jag nog lite senare. Dagen har varit helt okej, men jag seriöst HATAR måndagar! Längsta dagen också, uschuschusch på måndagar. Har varit irriterad, och på dåligt humör hela dagen och mensverk gör ju inte saken bättre. Blää att vara tjej ibland! Killarna håller på som fan hela tiden. ASSÅ USCH PÅ MÅNDAGAR!
Annars har dagen rullat på, har typ haft den roligaste svenska lektionen på länge! Haha, de kommer jag aldrig glömma. Älska Maria De Corina, eller vad du nu heter i efternamn! Haha. Hur som så fick Kasper mig på bra humör som vanligt. Fast Kasper nu måste vi andas *andas* så bra! Vår vänskap är slut, oj nu va de dags att andas igen *andas* HAHAH! Vi är fan sjuka! Jag har min egen sunshine i mitt liv, tack ska du ha grabben ! 
Men hursom så ska jag ta och kolla lite på tv sen vet jag inte vad som händer mera!
Repris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0