Tar inte åt mig.



Jag trycks inte ner av någon, jag skriver om vafan som helst. Mitt humör är på topp, och jag orkar inte med folk som tror de kan trycka ner mig genom att skriva en fucking kommentar på min blogg? Seriöst, de är en komentar från en anonym person. Jag skiter fullständigt i vad ni tycker om de jag skriver. De är min blogg och jag har inte bett er att läsa. Så skit i de om du bara ska komma med dåliga kommentarer, varför då ens läsa? För jag skiter i vilket. Jag kanske inte har många äkta bästavänner, och lalalala. Men de gör mig inte svagare. För mina äkta vänner får mig starkare, jag har aldrig bett om eran åsikt om vad jag skriver för seriöst jag bryr mig inte!
Jag tar inte åt mig, punkt och slut.

Då fick jag de sagt också, blir bara så irriterad. Förlåt bloggar om dagen i nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: stina

Jag älskar dig, oavsett vad.

2010-11-26 @ 16:13:44
URL: http://stinabergwik.blogspot.com
Postat av: amanda

glömde att skriva namn

2010-11-26 @ 16:59:35
Postat av: Alexandra

Får man fråga varför du inte bara skriver våra namn?

2010-11-26 @ 18:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0