S N Ö ..


Som ni ser helt förstörd.. -.-

Hejpåer!
Sitter nu här eller har gjort de ett tag. Idag har de varit snö storm, så nu vet ni som missade de det också. Eller juste, vem fan kan missa de? I skolan va de chill. Tills de började snöa, då blev man mulad utav helvete. Första iår och jag är fortfarande blöt! Jo man tackar Viktor! När vi slutade , drog jag vidare till kunskap och fick träffa Mathilda. Men va ju inte där för att göra de den här gången.  Utan för att jag skulle vara med Marta. Så hon kom ut och mötte upp mig, och säger att vi kommer att få människor med oss. Så då tänkte jag typ Gia eller någon så jag bah okej. Men de visade sig att de inte va de, utan de va Alle och Johan. Så vi gick in och mötte upp dom dom hade fått 5 minuters kvarsittning. HAHAH! Och de första som händer när kommer ut och ska gå till bussen. Dom tar upp världens jävla snöbollar och mular oss.  Sen så typ kom de massa annat folk som kastade 9000000000 snöbollar på oss och jag vet inte vad. Mina kläder och mina skor va helt genom blöta, Och efter alla snöbollar man fått i huvudet så mitt hår ska vi inte ens prata om.  Kärlek till er grabbar. Uschusch.

Men vi kom hem till Marta och gjorde typ ingenting spciellt. Satt och snackade, gick ut med hennes hundar, asså HAHA ni skulle sett Johan med ena Martas hund. Jag dog typ!  Senare kom Maddi också. Men hon och Alle drog efter ett tag. Då hade Marta och Johan hårsprayskrig.  Och ja. Han drog sen också och sen drog jag hem och käkade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0