Överallt idag !



Jag för ett tag sen. Bjuder.


Är nu hemma en snabbis för jag ska käka. Kan berätta om dagen lite kort, vi va på någon workshop i Tumbascenen, de va bara min klass där. Vi va där typ fram till lunch. Efter lunch drog vi ner dit igen och då va dom konsert och då va de typ 3 andra klasser där också. Och asså seriöst jag fick fan damp på dom! Ingen jävla respekt alls för någon eller något.  Bara för att jag är blond och blåögd så är jag så jävla fin. Så människan bakom försökte typ snacka med mig, han hans kompis hon fårgade vad jag hete.  Asså seriöst, vi fick typ damp på dom. Men hursom, vi slutade efter v varit där då drog jag ich mötte upp sötnosarna Jesper och Adam.  Vi drog till huddinge dom käka, sen vidare till Årsta berg, till jag vet inte vad, till skärholmen där vi va ett tag. Sen vidare till Alby, efter de till Tumba och sen till Tullinge. Vi gick till hallen och satt där ett tag typ. Och sen chillade vi runt i Tullinge. Jag har typ varit överallt idag!  Men aja, när jag har käkat drar jag ut igen men då är Marta med också. *tummen upp*  Men nu ska jag käka, bloggar när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Wilmasundinjansson :)

Jag har sån där täcke och kudde fast röd :D <33

2010-11-13 @ 18:32:00
URL: http://meandmypinkworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0