Ork !



Hej på er, de va faktiskt ett tag sen sist! 
Haha. De va grymt kul i London shoppade massor, bilder och annat kommer imorgon! Hade tyvärr ingen ork för bloggen igår, men nu ska jag försöka hitta på någonting kul att blogga om.

Städade nyss rummet.  Har ni märkt att jag gör de ganska ofta? Haha, men aja snart får jag ju större rum och då ska jag fan hålla de rent! Fast de är lättare sagt än gjort.  Hursomhelst, så blir de ingen träning för mig idag. Börjar bli sjuk.  Inte bra! Och vet ni på onsdag kommer 2 av mina bästavänner hem!  De gillar vi! Äntligen har saknat dom söta människorna massor! Aja, de här blev ett väldigt rörigt inlägg menmen så får de va!

Kommentarer
Postat av: JESSICKA♥

Hoppas du får en bra dag, kram!

Saknar dig ! ♥ puss

2010-11-07 @ 16:42:20
URL: http://jessiickas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0