Matcher.

Hej på er alla. Nej jag vaknade inte nu, har faktiskt sprungit runt sen 7 imorse.  Har redan hunnit spela match och kolla på 2. De va samling kvart i 7 för match mot Tungelsta med vårat b-lag som slutade 2-2. Fick spela vänsterforward med Amanda och Denise som förut. Vi spelade typ tillsammans när vi va mindre. De gick faktiskt ganska bra!  Efter oss hade p97 match, hade lovat att kolla så jag gjorde de dom van med typ 8-3. Kulkul! Sen hade dom en match till direkt efter med deras förstalag. Så kollade på den med! De blev typ 2-3, eller någonting sånt.  Nu har jag precis duschat och ska fixa mig för sen är de hallen igen som gäller. Måste få i mig någonting också. Men matchen jag ska kolla påbörjar inte förns om typ 2 timmar så hinner gör jag nog! Spelade ju match med mina söta döttrar igår som ni vet. Vi van med 4-0. De gillas! Men nu ska jag föna håret. Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0