Kärleken är vårt livs största glädje och vårt livs största sorg.

   


Om kärleken inte skulle finnas skulle inte häller sorgen finnas. Men utan kärleken skulle inte vi finnas idag! Kärleken och sorgen är som tvillingsystrar dom kommer alltid tillsammans. Vad som än händer kommer dom alltid tillsammans! Men för att bekämpa dom här systrarna så måste man tro på sig själv, skulle jag haft tro eller ork att göra de hade jag inte kännt som jag gör idag. Då hade klumpen i min mage varit så mycket mindre. Jag hade kunnat skicka de där jävla smset eller jag hade kunnat gå fram och säga exakt som de är. Men tyvärr så är jag inte de. Jag har inte modet att göra de!

Jag har tappat hoppet. Jag brukar kunna, bara lämna allt skit bakom mig. Men jag har tappat hoppet och någonting gör att de då inte går att lämna skiten bakom. Men istället för att lämna de så går jag runt och tänker på de dag in och dag ut. De är bara så att jag inte orkar de längre.. De flesta människor behöver mer kärlek än de förtjänar. Jag är tyvärr en av dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0