Kriiiig!



Jag och Viktor hade typ värsta kriget idag på Svenskan. Haha! De började med att jag skrev Maiaindianerna på hans bänk. Och då skrev han // My Eriksson i 6d ring mig, jag är fett snygg. Då skrev jag på min bänk Hej, jag heter Viktor Hedin. Jag är fett kåt, så ring mig. // Viktor Hedin i 6D. ♥ Då la han till typ och jag är super kåt på min älskling! Och så höll de på lääänge !
Sen gick vi ut och satte oss och skulle skriva dikter. Då började jag skriva min. Den började typ; Jag tror att jag är kär. Sen gick jag in till Maria(läraren). och då hade Viktor skrivit MED TUSCH!! på mitt sjukt fina papper. MEn vad får ni tyvärr inte veta. Men människan ska veta att jag kommer hämnas!!


Kommentarer
Postat av: Wilmasundinjansson :)

Haha, messa vad han skrev, kom igen ! ;)<33

2010-11-09 @ 16:01:59
URL: http://meandmypinkworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0