I N G E N T I N G.

Men har nu letat på alla hemsidor jag kunde komma på på någonting att ha på julafton men jag hittade ingenting. Asså verkligen i n g e n t i n g specillt. Har en kofta som jag kanske ska ta och köpa. Men jag vet inte, och den fanns inte på hemsidan häller. ÅÅH, va irriterad jag blir.

Jag har kollat lite på klänning men de känns för fint tycker jag nog. Hade de förra året men asså jag menar ska vara med famlijen/släckten bara. Så de behöver inte vara så himmla fint tycker jag nog! Så kollade lite på en tjol, eller någonting sånt. De skulle räcka eller bara en cardigan som kanske är lite extra inte bara vanlig svart tråkig. Eller kanske bara ett par tights som har någonting extra på. MEN DE FINNS INGENTING! ÅHHHH.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0