Home, and to home again.

Haha, rolig rubrik?  Ni fattar nog inte vad jag menar men ni förstår snart. Hej föresten. Jag kom hem för inte så länge sen. Dagen rulllade på som vanligt. Blev faktiskt inte mulad idag! *ler* Men aja,  Har varit typ irriterad på allt hela dagen, tur att man har vänner som stöttar en. Skulle inte klara mig utan dom, för vem skulle jag då få alla råd av eller prata med?  För jag blir så irriterad på lite personer, jag har inte gjort människan ett jävla dugg. Så hon har ingenting att hata mig för! Menmen, de här ska inte gå ut över er söta läsare.

Om 1 timme drar jag mig ner till hallen, ska kolla på träningen. Stina försöker få mig att träna men nej inte med den här halsen tyvärr! Så de blir då inga matcher för mig i helgen.  Men aja, sen blire hallen resten av kvällen de är ungdoms sm typ. Och aa, de är ju mitt hem så varför inte?  Men nu ska jag ta och käka någonting lär ju inte få någon mat förns jag kommer hem igen.


Py och Para i lördags ! Love you honey ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0