Hemma !



Nu är jag hemma från Pilsäter, och ska ta och sätta mig med plugg. Ska göra lite NO tror jag, eller så gör jag de inte måste iallafall plugga musiktext som vi fick idag, fast den är till imorgon?!?!?!  Så jag har en del att göra om man tänker de är typ 3 verser och refräng + 1 höjning. Så nu jävlar ska de sätta sig. Har inge svår för att få texter att fasna så de är kung!  Men hursom så va dagen okej. Som sagt så hade jag ont i huvudet typ hela dagen, och va irriterad på saker. Tur att jag har Stina att klaga för!   Ringde henne på lunchen och pratade av mig om allt och inget. Du är guld tjejen. Tänkte dock inte att de va Aldins klassrum jag satt utan för. Menaja, ibland är jag blond.  Drog ju som nu vet till Maria efterskolan fast hon fick sluta tidigre eftersom hon har syslöjd och Anita va borta så dom fick sluta. Medans vi va tvungna att ha fucking träslöjd.  Fast de gick faktiskt helt okej, slog mig bara på tummen 1 gånge idag!  Och Viktor min sunshine på träslöjden fick de lite kul iallafall! Men aja nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: stina

du och jag. föralltid.

2010-11-13 @ 23:38:53
URL: http://stinabergwik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0