Hallen idag!



Hejsan
, förlåt för ingen uppdatering igår men jag hade annat att göra. Va med Jessica aka Sopan igår, vi hade de mys och kollade på idol och så vidare. Idag är de hallen som gäller skulle egentligen spela 3 matcher i helgen men nä då sträcker man sig på idrotten i skolan så nu kan jag knappt gå! Så inga matcher för mig.. jag som så gärna ville spela. Hursom så tar jag buss dit om ca 10 minuter för då är de 98a match, så ska dit och heja på mina små döttrar eftersom att jag själv inte ska spela som jag skrev tidigare. Senare är de a-lags match, och sen är de 97 match mot Rotan typ våra mest hatade motståndare. Så vi får väl se hur de går! Ska försöka mobilblogga från bänken idag. Haha, men nu ska jag gå och sätta på mig skor och sånt. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej på dig!, vad göres? :)

2010-11-20 @ 11:53:05
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-11-20 @ 12:55:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0