Vinsthelg.

Nu sitter jag här hemma och tråkar sönder och är lite små irriterad på saker och ting. Men aja, gick upp vid 7 imorse då jag vi åkte till Vendelsö och spelade match med mina älskade små pluttar och Elin. De blev en första vinst den här helgen med 6-0. Efter de drog jag hem och då käkade jag och drog sen till hallen för att kolla på vårat b-lag som mötte Tumba, riktigt rolig match faktiskt! Slutade 6-2. Så Helgen fortsätter än så länge med vinst! och imorgon blir de föroppningsvis vinst mot Huddinge också. Är super taggad inför den matchen!

Ikväll blir de att vara med Elin och Stina som kommer hit och ska våldgästa mitt hus.  Men snart blir de väl antagligen hallen som gäller, mami har match och sen är de typ dammatcher och lalala. De vanliga alltså! Men nu ska jag ta och prata lite med folk, de behövs verkligen!

Från bowlingen i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0