Sammanfattning av 2010 !






I januari började jag umgås mer och mer med Amanda och Denise, och insåg att de va 2 riktigt roliga människor. Vi va 7kt mycket med varandra, varje dag stort sätt. Spelade massor med sims2! Jag hade de roligaste födelsedagen i hela mitt liv tack vare dom. Vi åkte nämligen till donken vid typ halv 12 på natten. Och sen när vi åkte hem va klockan 12 så då sjöng dom för mig i bilen. Helt klart ett fint minne jag har med mig från 2010! Annars så tränade jag ovanligt mycket i januari. Men de är väl najs? Och apropå träning, eller ja träning och träning. Jag kom på varför, för vi åkte ju till Storvreta med laget i januari. Träffade nya vänner, de gick inte jätte bra för oss i cupen men jag hade grymt kul. Och Jag fick träffa Rikard och Daniel som är sjukt roliga människor. Sen fick jag lära känna killarna från Åkersberga och de är killar jag fortfarande har kontakt med. Vi satt uppe med dom till typ 4-halv5, sen kom vi på att vi kanske skulle gå och lägga oss eftersom vi båda lagen skulle upp vid 8. Den natten asså, minnen! Riktigt lyckat!




I februari hände de inte så mycket. De va mycket plugg, varför vet jag faktiskt inte de bara va mycket att göra i skolan. Sen fortsatte jag träna super mycket. Och jag umgicks med underbara människor, vi gjorde väl de mesta. Och eftersom sportlovet är i februari, eller de va då i alla fall. Vi kallade de fet veckan, haha! Så blev de många sena kvällar med folk som betydde massor! Och de är ju inte helt fel?



I mars skulle min och Sandra’s familjer dragit på kryssning. Men eftersom vi bor i Sverige och de såklart är 6456- grader. Så gick de inte att åka för att de va helt igen fruset. Så vi drog till kolgrillen i Tumba och åt där. Sen åkte vi alla hem till Sandra eller ja vi är ju grannar. Men vi åkte i alla fall dit och badade i deras spa-bad. Under mars blev jag och Sandra beroende av wii resort. Vi spelade de typ hela tiden! Riktigt roligt va de. Jag kollade mycket på bio i mars. Vet faktiskt inte varför de bara blev så. Började också vara mer och mer med Sara. Hon + jag + Sandra + varsitt par 3d glasögon med uttagna glas + en webb = en rolig kväll med 10000000000 bilder. Typ hela mars lekte vi med webb också! Vem glömmer inte min och Sandra’s bra webbkamera dag ? De va och EARTH HOUR som va typ roooligast med Sandra, Amanda och Denise. Vi körde tecknet, jag och Sandra va sämst har jag för mig.. Men shyyy, säg inte de till någon.



I april är de påsk som i för mig betyder påsk cupen som är den roligaste cupen på hela året enligt mig. Mycket innebandy blev det i april tack vare de. Och eftersom innebandy är mitt liv så de spelar ju ingen roll! Under påsklovet så dygnade vi också. Haha, kommer ihåg att vi gick ut typ vid 6 på morgonen och jagade Odette. Amanda somnade men vi höll oss faktiskt vakna, vilket jag tyckte va jääääätte bra gjort. Tihihi. Sen kollade jag på innebandy, och mer innebandy. Vi kan säga att månaden blev en riktig innebandy månad! Vi spelade kvarts final i mitt i cupen, då vi förlorade efter att ha haft ledning med typ 4-1 eller vad de va. Men de bästa va att Sebbe och Sebbe va och kollade på den matchen. Vi hade ju inte träffat dom sen i januari. Sen åkte vi till tullinge och kollade på floorboy som Rikard och Daniel spelade. Alltid lika kul att träffa dom killarna! Men de va inte bara innebandy i April. För den sista åkte vi till RM i Helsingborg med gymnastiken.




I maj fortsatte vi ju att vara i Helsingborg. Vi kom till final i RM vilket är riktigt bra med tanke på att de är typ 50 lag som deltar. Annars va maj en lugn månad och de hände faktiskt inte så mycket mera. Fick umgås med min gymnastik grupp som jag tycker om otroligt mycket. Och jag tror nog inte jag har varit så glad över en vinst eller vad man ska kalla de i hela mitt liv. Vi hoppade också massor med studsmatta i maj och shoppade som galningar. Jag åkte till Malta med familjen, Christer, Jessica, Ronja, farmor och farfar. En lyckad vecka förutom att de regnade några dagar, som tur va så fanns de shopping. Så ja, de blev bra i alla fall.




Juli va nog den bästa månaden på hela året enligt mig. De rullade liksom på! Ja fick sommarlov, och första doppet i Sandra’s pool, åkte till landet och hade de mysigt med Sandra och Alexandra. Roliga dagar, och bruna blev vi! J I juni fick jag mitt guldkort också, eller de va inte bara jag som fick ett utan vi va ju typ 4 tjejer som hade de så många dagar på Gröna Lund blev de ju också! Firade midsommar med Sandra’s familj. De va sjukt varmt, så jag och Sandra fick för oss att vi skulle bada senare på kvällen. Och då började hon blöda näsblod. Stackaren! I juni, va de många dagar vid Sandra’s  pool med undarbara människor!




I juli fortsatte sommarlovet. Och vi fortsatte att åka in på Grönan. Men i juli hade jag bästa veckan i hela mitt liv. Som va på Stadium sportscamp. Roligaste, förutom fredagen kanske.. :$ Nej men de va väl mysigt. Fast skulle helst varit med Simon då men, säg inte de till den andra. Tihihi. Nej, men aa. Mycket skratt och typ miljoner tårar när vi skulle åka hem. Jag har aldrig skrattat så mycket, och jag har aldrig gråtit så mycket. We are the champions my friend, dumdumdumdum and we keep on fighting to de end. Dumdumdumdum We are the champions, we are the champions. No times for looosers ‘cause we are the champions , of the WORLD! De gick vi runt och skrek hela dagarna!  Jag bussade massor i  juli, och de blev många timmar på buss, men vafan gör de om man har roligt folk att bussa med? Vi började också vara på Stendal istället för vid Sandra’s pool. Och där träffade vi ju roliga människor. Åkte till Amanda’s land och hade de mys. Kan säg att juli också va en lyckad månad!



I början av augusti, så umgicks jag extra mycket med mina vänner. Vi badade, solade och bara myste och pratade hur mycket som helst. Bara för att ta vara på dom sista dagarna på sommarlovet. Jag drog till Alexandra’s land som varje år dom senaste typ 3 året. Love it! Vi hade de mys och mycket bad blev de kan man ju säga! De va också Ung08 i augusti och de a ju himla roligt! Fick träffa sötungen Simon igen som jag typ hade pratat i telefon med varje dag sen sportscamp. Hade verkligen saknat han! Jag började träna igen, asså fys. Och de va ju kul med tanke på vad vi gör på våra träningar! Haha,  vi hade typ vatten krig efter. Rosen typ sprang runt med två vattenklaskor och kastade vatten på mig och grejer. Sen när vi körde styrka käkade vi gräs. Och ja, riktigt roliga träningar va de! Den 19 va de bara att gå tillbaks till helvetet igen då! Ingenting man såg fram till direkt! Vi va på NRJ, riktigt kul va de! Fick tillbaks kontakten med en den kvällen och de va riktig najs!




I september så hände de inte så mycket , de va mycket att komma i gång med vardags rutinerna igen. För de tar ett tag i alla fall för mig! Så De va väl mest de som hände. Vi hade origenteringsdag i skolan och jag och Julia va bääääst! :D Sen blev de också lite knas i september men de är ingenting jag tar upp här och nu. Vi sa hejdå till 50-öringen. De va ju såhääääär sorligt. Fast nä! September gick fort i mina ögon faktiskt!




Serierna började i oktober and you love it baby! Vi började spela 98 svår, serie de gick väl inte så jätte bra i början men vi hade ju precis börjat spela tillsammans. Vi 98, eftersom de va typ 8 ny tjejer! Men kul va de, för de är ju inte helt fel att få spela 1 extra match varje helg! De va halloween i oktober också. Lyckat säger jag bara! Jag va ganska mycket med Denise i oktober. Vi  pratade oftast om allt och inget. De va en tjej jag kunde berätta allt för! En sån som hon borde alla ha, säger jag bara! De blev mycket bättre i skolan och myyyyycket sämre med kärleken. Men vafan allt kan ju inte vara som en dans på rosor! Första snön kom och då får killarna typ något cpryck och ska bara mula heeeeela jävla tiden. Blä på de! Blev typ sönder mulad varje lunchrast. Träffade Jesper som va en sjukt roligt kille. Vi blev väl typ lite mer än bara vänner. Men jaja, ingenting ni behöver veta. Umgås inte med han idag vet faktiskt inte varför? :o




Jag åkte till London och shoppade galet, gick på Madame Tussas(?)! Hade de riktigt bra och bara lede livet. Sen blev de ju typ 1000 gånger bättre när jag kom hem. För då får man prata med han och ja.. Hihi, då blev de bättre än bra igen. :$ Eller kan ju säga så här, vi blev tillsammans typ. Jag startade krig med Viktor. Haha! Han vet ju typ aaallt nu. -.-’ bajs på han. Nejdå, vi hade faktiskt roligt! Han gör mina svenska lektioner!




I december har jag börjat med gymnastik igen vilket är kul. Har saknat de massor! Åkte till Gävle och hade de kul med dom. Eller jag minus alla skador som blev där! Har även haft kul med mina döttrar! Va ju på deras skolavslutning. Har umgåtts med Johanna som är en härlig chey! Jul va as bra i år, ovanligt nog. Vi spelade Alfapet! Och jag och farbror va bääääääääst! Och ja de va de året de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0