Lucia här.



Hej på er
, det har varit något strul med min dator nu när jag kom hem. Försökte fixa de, men de visade sig vara den nya msn saken som va lite sär. Så startade om dator och here i am! Dagen har varit skön, men har typ lite saker inom mig som bara är så fel. Som jag vill berätta men de bara gr inte. Men hursom, idag va den en ny tjej i våran klass i  lektioner. Eller asså hon ska börja efter jul, de ska bli kul faktiskt. Nya Mathilda kanske? Nej men just de apropå Mathilda, så träffade jag och Bea henne en snabbis i tumba idag innan vi alla gick till våra bussar. De va kul att få träffa henne, vi ska träffas på jullovet hon jag och Maria har vi bestämt. Så de längtar vi efter an inte sant?  Idag fick vi också reda på vem som är lucia, och i år va de jag. Undrar varför, jag vill ju vara i typ 8an 9an inte i 6an. Men får iallafall ha levande ljus. Så lite glad kanske man ska vara, för hur fail ser de inte ut om man har sånna där lossas? HAHA!

Har inga planer för ikväll, blir väl att sitta hemma och ja. Ska försöka få lite saker sagt ikväll hade jag tänkt. Behöver verkligen prata med någon just nu. De är inte okej i mitt liv just nu. Va på värsta bra humöret och nu är de depp,depp,depp. Usch på de, jag ska försöka göra den här dagen till någonting bra. Nu går jag och peppar upp mig med middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0