Missförstånd är antagligen den största makt här på jorden.





Jag vet jag skiver om saker varje dag. Att jag kanske skriver om honom varannan. Men jag vill få ut mina känslor och mina tankar. För jag h a t a r att gå runt med saker inom mig. Jag hatar de verkligen. 
Jag vill verkligen inte att du ska tro någonting om det där, för jag lovar dig att de är inte som du tror. De finns ingenting som folk säger att du tror eftersom du sagt de och lalalala allt va nu alla säger. Men älskling, du försår inte du är mitt allt. Jag går inte ett fucking steg till utan dig, okej? Jag tänker inte glömma våra fina dagar, de är inte slut och de ska de inte bli häller. De ska inte bli som de blev sist. Jag ska iallafall ta det här på allvar nu. För  vi är gjorda för varandra ,  så jag försår inte vad som händer just nu? Älskling, Aldin Bektesevic jag vill bära ditt efternamn, jag skulle göra de med stolthet. För att verkligen visa att jag älskar dig. De tar 2 sekunder att säga de men de tar en hel livstid att bevisa de. Men jag förstår att efter mina ord och de jag ger dig gör att du verkligen förstå De är magi och jag känner mig helt fången. Jag älskar dig med hela min skäl och min kropp. DU är allting jag behöver skiter i resten bara jag har dig och exakt så är det! ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna (innebandyn)

aw va gulligt du skriver, skit fin blogg btw <3<3<3 :)

2010-12-03 @ 20:09:51
URL: http://brandeells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0