Julmust och idol,

Hej på er , har nu varit hemma ett tag men aja. Idag har vi haft typ genrep hela förmiddagen, de va ju helt onödigt vi sjöng typ bara 7 låtar?!  På lunchen så satt jag med lite trevliga människor, men när jag gick ut kom älsklingpälskling och Matte och dom ut. Och då skulle Matte ju självklart börja mula Mickan, men Mickan va tog han, den klena jäveln. Gick runt frågade folk efter tuggumi, de va bara älskling som hade men han ville inte ge mig.  Fick en låååååååååååååång kram ist, de va nog nästan bättre jag hade jöö ingen jacka. OMG, jag är kär!  Sen hade vi svenska till typ 1 sen slutade vi 1 timme tidigare. Åkte i till pappa och fick se där han jobbar just nu, och några av dom som han jobbar med. De va ju lite kul, sen gick vi ut och käkade de blev tacobar. Easy, men nu är jag supermätt. Ikväll blir de inget godis eller så för imorgon är de kval! Nu är idolfinalen slut, och de är bara utrötsningen. JAY SKA VINNA! Inte fucking dåliga Minnah,  JayJayJay! Men nu ska jag dricka min julmust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0