Städtime!

Hej hopp, vaknade för inte så jätte länge sen. Somnade ju som ni såg ganska sent igår, eller asså sent och sent. Men jag kunde inte sova. som ni vet. Sitter hursomhelst här och  kollar på tv. Och snart ska jag stöda typ heeeela huset, men vad gör man inte förpengar liksom? Och se är de någonting jag behöver just nu, eftersom jag har en liten del på julklappen till mami kvar. Så måste åka till huddinge och fixa de senare. Ska nog ta med mig mamma, haha. Men hon får väl gå ut medans jag köper hennes present. Thihihi. Mer? Jo, IMORGON ÄR DE JULAFTON! Är som ett litet barn när de gäller de. Men nu ska jag börja städa så jag blir klar någon gång! Kyss på kinden


Mina underbara tjejor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0