Skolavslutning om 40 minuter!

Nu sitter jag här klar som fan. Haha, nej men jag är iallafall klar för julavslutningen. Asså egentligen känns de så jävla onödigt att gå upp typ 6 för att fixa sig och lalala och sen vara i skolan i typ 1 timme. Man blir ju lite irriterad. Men man måste ju iochförsig träffa alla innan jul. När vi har slutat drar jag och Maria till skärholmen och köper julklappar, känns bra att vara ute i tid. Fast nä, har inte köpt en ändå julklapp än. Uschusch, inte bra! Men förhoppningsvis så har jag köpt alla som behövs köpas idag. Så de här ska nog gå bra. Vet inte vad som händer sen, ska försöka slänga in några mobilbloggar underdagen också. Annars så skriver jag senare! Tack och hej leverpastej? Haha, no lifer!


den bjuder jag på, jag just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0