På topp igen !

Är mycketmycket bättre nu! Efter att jag skrev satte jag mig vid tv, sen började pirates of carabien, så den kollade jag på satt och kollade på tv lite efter också men hursom, så gick jag och la mig och messade med älsklingen. Frågade om han tyckte jag skulle färga brunt eller bara utväxten blond igen. Och då fick jag värsta söta svert tillbaks. Och de gjorde min dag ska jag bara berätta för er. Så nu sitter jag här och är fortfarande super glad. That make my day! Vet inte riktigt vad som händer idag, men i får se. Men ja, ska ta och gå och duscha. BLoggar mer underdan.



Kommentarer
Postat av: Lova ;P

Har alla kollat på Pirates of the Carabien ? :) <3



Jag såg den, Lovisa såg den, Emelie så den... Många såg den xD

2010-12-29 @ 12:05:47
URL: http://vinterponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0