Lyckad dag!

Kom hem precis, de tog typ 45468 timmar att komma hem. Och kallt va de också, de gillar vi inte. Hursom, tog bussen till huddingesjukhus. Där tog jag 703 med Simme, som typ skulle hem. Asså de är fett äckligt för varje gång jag åker någonstans, så tar han samma buss som mig.  Men vi satt och snackade ett tag, sen gick han av. Stationen efter gick Mickis, Johannas storasyster, på och hon skulle också till den skolan jag skulle till. Tur att hon gick på hade fan inte hittat in och de annars! Vi gick till gympasalen där dom hade typ julavslutning. Dom hade haft en tävling som va de finaste pepparkakshuset, och 2 av mina döttrar, Linn och Hanna, kom 2a. *stolt mamma*  Vi va där typ 1 och en halv timme, sen drog vi till Johanna. Va där ett tag, dom hade jätte fint hemma. Efter de drog vi till skäris, och shoppade lite. Emma satt på bussen också, kulkul! Tog bussen hem, och nu sitter jag här. Lyckad dag om du frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0