Kass uppdatering, yes i know!

Förlåt, de har varit dåligt med uppdatering nu dom senaste dagarna men vafan jag har ju lov. Så jag kommer nog antagligen inte att blogga så mycket.
Hursom så va jag i skäris med Maria i dag. Ångrar de som fan, så sjukt trångt och så sjukt varmt. Vi skulle åkt till stan egentligen men Maria behövde vara hemma vid typ 4 så då skulle vi typ inte hunnit. Men jag fick iallafall med mig lite saker hem. Bland annat en väska, en bh, ett linne fast asså mer en topp kanske aja, fick också med mig ett par skor. Kan ju tala om för er som ska dit typ imorgon att de är utplockat redan nu, så ja lycka till.  Mer än så har jag inte gjort idag, när jag kom hem sov jag typ 1 timme. HATA HUVUDVÄRK!  Tänkte skriva alla december grejer jag missat under dom här dagarna nu. Så de blir mycket inlägg nu ! Håll utkik..



Jag är döden -Och vem fan är han då? Vad är de här för jävla skit regel?
Nelly hjärat, love ya ! ♥

Kommentarer
Postat av: Nelly döden Lopeez

Ååååh, men gud my... -.-', ser helt död ut, men det kanske passar?, jag e jue DÖDEN!..

BTW

Älskar dig oxå mannen (:♥

2010-12-27 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0