Kan inte sova..

Kan inte sova eller har knappt försökt, men de är inte så jävla lätt att sova om tårarna bara forsar ner för mina kinder. Vet inte vad jag ska göra åt saken? Jag känner de jag känner och så är de. Är nog över kännslig eller så är de jag som utsäts för saker jag helt enkelt inte klarar av. De är svårt att förklara liksom! Att vakna och känna att jag är lycklig är de sällan jag gör, men att vakna och känna att livet är ett helvete är betydligt oftare jag gör. Ingenting är riktigt som de ska, de känns som om jag inte riktigt kan lite på den person du är. För att du sprider de vidare till henne som säger de till han som säger de till resen av hela världen och där fick alla reda på de. Och då är ju frångan , ska jag bara vända och gå? Jag har ju alltid så sjukt kul med dig! Men jag måste tänka på min framtid också, måste tänkte på hur de kommer att gå med han ♥ mig. Men de känns som om jag inte har något val än att släppa din hand. 

Älskling, de över hade ingenting med dig att göra. Jag vet inte vad som händer i mitt liv längre. De känns som de jag gör blir fel, och de betyder även att de känns som om vi är fel. Vet inte varför, en känsla jag har. De är ingenting som betyder någonting alls, men när saker händer mig så blir de bara så fel ibland och jag tolkar de på ett annat sätt än vad de är. Och de är säkert därför jag just nu mår som jag mår. Som jag ofta säger, jag ska förbättra mig. De är svårt, men jag gör de för din skull. Jag gör allt för din skull älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0