Idag..

Hm, ja vad har hänt idag? Asså verkligen i n g e n t i n g. Eller vi va i syslöjden typ hela morgonen för att göra lite små saker som vi ska ha till en pjäs. Öhm, Bea fick typ adhd på mig och Amanda. Eller asså värsta utbrottet typ.  Annars hände de inte så mycket, mer satt och snackade med folk om allt och inget va verkligen prat glad idag , eller vad säger ni? Juste på lunchen kom de fram typ 800000 folk i 9an och bah: är du tillsammans med Aldin? Jag bah: A. dom bah: Hur länge har ni varit tillsammans? Jag bah: vene. DOm bah: Älskar du han? Och då typ dog jag Amanda och Bea av garv, en sån fråga ställer man väl ändåå inte? HAHA!

Skulle dragit hem till farmor men hon hade ström avbrott. Så drog hem istället och sen till träningen typ direkt. Och nu är jag hemma och ska tagga och duka nu.  Vi hörs !


Old, yesbox!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0