Gymnastik ♥

Förlårförlåtförlåt, bloggade aldrig. Men drog till Eklid och skulle kolla på min käraste gymnastikgrupp men dom hade fått sluta tidigare. Så ja, men har bestämt att jag faktiskt ska börja träna gymnastik nästa måndag så de ska bli roligt faktiskt! Har ju inte tränat på typ ett halv år så jag kommer vara fett sämst typ. Men jag får träna hårt, så jag kommer upp i samma nivå som jag va i förut. För dit ska jag komma redan bestämt mig! Saknar att träna gymnastik riktigt mycket. Men nu ska de bli ändrig på de! Ska nog antagligen följa med till Gävle också. Så de ska bli riktigt roligt, nu ska jag allt komma igång igen! Gymnastik was my life and it will always be something in my life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0