Förbjöds att blogga, HAHA.


Oldies.

Hej på er, förlåt mig har inte bloggat men för de första har jag fått JULLOV! Äntligen säger jag bara, nu jävlar ska jag träffa vänner, sova och bara leva livet och skita i de förflutna typ. Sen så förbjöd Maria mig att blogga eftersom jag blir så osocial då. Hursomhelst, så har vi inte gjort så mycket idag. Bara chillat gal1 liksom. Hon drog precis så nu blir de att blogga utav helvete! Nej men nu ska vi inte svära hära. Men aja. vi drog till skäris och jag köpte dom första och mina sista julklappar igår. De känns toppen, nu är jag helt klar. Snacka om att vara ute i go'tid! Hursomhelst, mer har väl inte hänt? Bloggar mera senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0