Dålig bloggning den här veckan.

De kommer att vara ganska dålig bloggning den här veckan men jag har så himmla mycket att göra. Son ska vara klar den hä veckan, och jag är fortfarande på första kapitlet. Och måsta hinna klar med de och de är typ 1000 saker att göra till varje kapitel. As jobbigt är de! Sen är de ju träning imorgon, kval till new body hela lördag, sen slaggar några här, luciakonsert på söndag, och på måndag ska vi vara i skolan kl 6 för lucia tåg hela dagen. Och allting ska vara klart på onsdag. Hur fan hade jag tänkt att fixa de här?  Så den här veckan blir de inte lika mycket bloggning, eftersom jag ska försöka göra så mycket so som möjligt när jag har tid och så. För hinna de måste jag göra! Ska försöka blogga iallafall 1 gång om dagen ibland mer när jag käner för det.


Älskar dig tjejen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0