Dag 20 - Den här månaden.

Den här månaden, har varit upp och ner. Allt mellan as garv till gråt. Men för de mästa har den här månaden faktiskt varit riktigt lyckad. Kan ju kanske för min pojkvän är bääääst, och vi har ju varit tillsammans hela den här månaden.. Kan också vara för att de känns som jag har hittat rätt nu, de finns ingenting  som kan gå fel. Och jag känner att de värkligen är en ljus tid i mitt liv, vilket är riktigt skönt. Visst de blir mörkt endel dagar, men de har liksom fixat sig nu.

Förövrigt så har den här månaden enligt mig gått riktigt fort! Den har för det mästa spenderats i skolan och på träning. Men också ganska mycket med Maria. Jag har hunnit med att vara Lucia, tappa bort mina nycklar , sen hittat dom hemma och massor med mera. Mer har jag inte att berätta om den här månaden.


En bild från den här månaden också, hihi.


Kommentarer
Postat av: Karolina

HAHAHA WOOOOOOW! Kolla mig, jag kan faktiskt blunda med ett öga :oooo duktig jag är, undra varför det inte funkar alltid.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskar dig lillan!:)<3

2010-12-21 @ 20:55:04
URL: http://karolinaps.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0