7 december - min bästavän



Ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt ingen. Jag har många vänner men ingen riktigt bästa vän. Asså jag vet inte riktigt varför men så är de bara. Har många super fina vänner, som jag älskar super mycket. Och så är de. Men de är några av dom som står mig närmare på hjärtat. Som mina smurfar. Ni betyder verkligen massor. Men mina bästavänner är ni faktiskt inte, vi har ju inte häller kännt varandra så länge. Den som verkligen kan mig utan och innan till de är Olle. Och vi är kanske bästavänner. Men jag vet inte, känns lite upp och ner faktiskt. Men jag har nog ingen bästavän, så är det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stina och maria då?

2010-12-08 @ 10:51:23
Postat av: F I L I P P A

men vi (smurfarna)kommer alltid finnas där (: <33333

2010-12-08 @ 17:53:58
URL: http://filippahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0