6e december - min dag.

Nu är jag klar med mina små utflykter i tullinge, haha!  

Började dagen med lite depp för att kunskapsbarnen åkte till Gammelby idag. Så satte mig vid några andra. Började halv 9 med vanliga lektioner. Vid lunch gjorde vi ingenting speciellt sen va de bara 2 lektioner kvar och dåså va de musik och sen so. och måste bara säga att jag H A T A R so av hela mitt hjärta verkligen!  När vi slutade drog jag ut och skulle ner och ta bussen. Gick en liten bit med Amanda, Viktor, Anton och Julia. Och de första som händer är ju självklart att dom började mula mig. Dom höll på i jag skojar inte minst 20 minuter Amanda, Viktor och Anton men Jullan stog bara och tittade på. Och då hade jag redan missat min buss och lalala. SÅ då kunde jag ju lika gärna väntat på Olle eftersom han bad mig att göra de. Så väntade på han som slutade 20 i 4. Kände mig typ helt mobbad som satt i skolan typ 40 minuter efter att jag hade slutat. Sån är jag. Nej, men gick ner med han, Diana och typ massa annat folk från Olle'sklass. När vi kom till bussen va Svante där, så fick sällskap av dom. Drog hem och sen till Eklid. Och nu sitter jag här och skriver. Kulkul. Ska hitta på någonting nu, bloggar senare.






Update: De kom aldrig upp men gör så att de ser ut som om jag skrev de igår så ni nite tror jag är helt dum i huvudet. Haha, puss på er och förlåt för dålig uppdatering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0