5 december - vad är kärlek?


För mig är kärlek en svår känsla att beskriva. Men jag ska försöka.

Kärlek kan vara allt från pojkvän till vänner till mamma till mobilen. De kan vara vad som helst. Asså men för mig är de kärlek. När man verkligen gillar någon, med andra ord älskar. Kärlek är en känsla som många männsikor går igenom. Kärlek uppstår varje dag. Jag är kär i kärleken. Och min kärlek är just nu Aldin. Men de verkar som om de har hänt någonting. Men de har inte med de här att göra. Iallafall, så för mig är de inte bara min pojkvän som är kärlek utan även mina bästavänner.
Utan kärlek är jag inget, de är de som bygger upp mitt självförtroende. Och massa mer, de är de som gör att jag skickar iväg dom där sms:en. Eller säga dom där orden, just för att jag är kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0